עבור איזה מזיקים ניתן להזמין לוכד?

תוכן עניינים

שיטות הדברה מגיעות בצורות ודרכים רבות. כמו כן לעיתים קרובות נכנסות שיטות חדשות להדברה בעקבות התפתחות טכנולוגית זאת או אחרת. אחת השיטות העתיקות ביותר להיפטר ממזיקים היא על ידי לכידה שלהם על ידי לוכד. בכתבה שלפניכם ניסינו לענות על השאלה לאיזה מזיקים כדאי להזמין לוכד? וכמה כסף הוא גובה על העבודה שלו? 

 

שיטת ההדברה על ידי לכידה

שיטת ההדברה על ידי לכידה של המזיק היא אחת השיטות העתיקות בעולם. כמובן שבמשך השנים הלוכדים של המזיקים השתכללו, וכיום הם עובדים עם מכשירים מתקדמים יותר מאשר בעבר. לוכד המזיקים ישתמש לעיתים במלכודות, גלאים וחיישנים מסוגים ומינים שונים בכדי לאתר את המזיק.

בנוסף לכך, ציוד הבטיחות של הלוכד השתדרג וכעת הוא מגן על הלובש אותו באופן כמעט מוחלט. אם יש לך בבית מזיק, שיש צורך ללכוד אותו בצורה מקצועית ומהירה לחץ להזמנת לוכד.

 

הדברת עכברים וחולדות על ידי לכידה

עכברים וחולדות הם יונקים קטנים ממשפחת המכרסמים. יצורים אלה גרים הן בעיר והן בכפר, אבל במרבית המקרים אין אנו רואים אותם בחיי היום יום, וזאת מכיוון שהם מעולים בהסתתרות והתגנבות. לעיתים, מגיעים יצורים אלה אל הבית עצמו ויש לסלק אותם משם במהירות המרבית.

זאת בכדי למנוע מהם לגרום לנזק לרהיטי הבית ולמזון בו, ובנוסף על כך למנוע התרבות שלהם במקום והחמרת הבעיה. לוכד של עכברים וחולדות משתמש בדרך כלל במלכודות מסוגים שונים על מנת ללכוד אותם.

 

לכידת נחשים ארסיים ולא ארסיים

נחשים ארסיים ולא ארסיים הם זוחלים בעלי דם קר, שנפוצים בעיקר באזורים חמים. נחש ארסי יכול להוביל לנזק בריאותי רציני ואף למוות במקרה של הכשה, ואילו נחש לא ארסי יכול לגרום לנזקים אחרים בעיקר לילדים ותינוקות. לוכד נחשים בדרך כלל משתמש במלכודות נחשים ובכלים מקצועיים בכדי ללכוד את הנחש בעצמו.

לכידת נחשים היא מקצוע בעל אחריות וסכנה רבה, ואין לנסות ללכוד נחש בצורה עצמאית גם אם אתם מאמינים שהנחש שלפניכם אינו ארסי. עדיף לשלם למדביר מקצועי מאשר לשלם חשבון רפואי בגין אשפוז.

 

מחיר השירות של לכידת מזיקים

לכידת נחשים, עכברים או חולדות, נעשית על ידי מדביר מקצועי ובאמצעות כלים מקצועיים. כל פרויקט של לכידה שכזה מקבל תמחור אחר על ידי המדביר וזאת בהתאם לתנאי העבודה השונים בו. להדברה של בית אחד ניתן להגיד שהמחיר הממוצע הוא בין 300 ל-600 שקלים למדביר מקצועי.

 

לאיזה מזיקים מזמינים לוכד?

לכידת מזיקים בכדי להיפטר מהם היא אחת משיטות ההדברה העתיקות בעולם. במהלך השנים הפיתוחים הטכנולוגיים השפיעו עליה והיא התקדמה בהתאם לכך. ניתן ללכוד עכברים, חולדות או נחשים באמצעות שימוש בלוכד מזיקים. מחיר ההדברה של בית פרטי ינוע בין 300 ל-600 שקלים בממוצע.

הדברה

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום