מעלים את האיי קיו: מה הופך בית לחכם?

תוכן עניינים

אם כדי לסגור את התריס בחדר, עליכם לקום ולהגיע אל החלון, הרי שבבית חכם אין צורך לקום מהכיסא לצורך כך. בלחיצת כפתור בסמארטפון ניתן להתחבר למערכות הבית, לפתוח את התריס, לסגור, להדליק את המוזיקה, מיזוג ותאורה. קוראים לזה בית חכם. אילו מערכות הופכות את הבית ל"חכם"? על כך ריכזנו לכם כאן מידע.

 

בית חכם – רמת חיים גבוהה

מי שרוצה להפוך את החיים שלו למתקדמים ונוחים יותר, פונה להטמיע בביתו מערכת בית חכם. כיום יש הרבה חברות העוסקות בתכנון וביצוע מערכות חכמות. חברת גלובל קוואלטי היא אחת המובילות בתחום. יש לה ניסיון של 35 שנה בתחום במגזר הציבורי והפרטי. התרשמנו מהעבודות שלה והחלטנו להמליץ עליה הפעם.

בית חכם

מערכות בית חכם

כדי שתוכלו לכבות את התאורה בבית ולשלוט עליה גם כשאתם לא נמצאים בשטח, תצטרכו להתקין מערכת תאורה. כדי לשלוט על מסכי הלדים ועל המוזיקה, תצטרכו להתקין מערכת אודיו וידאו חכמה וכך, כל פעולה מצריכה מערכת תואמת שתאפשר את ביצועה. לפני התקנת מערכת בית חכם, צריכים למפות את הצרכים הקיימים ולבדוק יחד עם הדרים בבית לאיזו תוצאה הוא מעוניין להגיע.

מערכת בית חכם מצריכה תכנון מקדים לפני התקנתה. אתתם צריכים לבדוק אילו מכשירים אתם מעוניינים לחבר למערכת האוטומטית או חצי אוטומטית. וכך, בהתאם לתשתית הקיימת והתקציב הנתון, תיבחרנה מערכות מותאמות. יש מערכות המצריכות התקנת תשתית חשמל חדשה, ולעומתן, מערכות אחרות לא מצריכות תשתית חשמל מותאמת וניתן להתקין אותם באופן אלחוטי ללא מורכבות מסוימת. מערכות בעלות חיבור אלחוטי הן פחות נפוצות היום, עם התפתחות והתקדמות התחום.

בית חכם

איך מתקינים מערכת בית חכם?

בשלב הראשון חשוב לבדוק מהם הצרכים שלכם, כמה אתם מעוניינים להשקיע ולצורך בדיקת המידע על המערכות המתאימות לכם חשוב לקבוע פגישת ייעוץ עם מומחה לתכנון והתקנת מערכות כאלו. בשלב הבא איש המקצוע יבדוק את נתוני המקום, אילו תשתיות חשמל קיימות, הוא ימפה את התוכנית ויבנה אותה בהתאם לצרכים האישיים שלכם בהתאמה לנתוני הסביבה. בשלב הבא תבחרו את המפסקים המיועדים להתקנה והם יותקנו במקומות הנכונים. התקנה כזו חייבת להיעשות על ידי חשמלאי מוסמך. לאחר ההתקנה המערכת תיבדק ויבצעו סנכרון בין המערכות המותקנות. איש המקצוע יתכנת את הנדרש וכך תוכלו לקבוע מראש נתונים הידועים לכם מראש.

 

כמה עולה מערכת בית חכם?

התקנת מערכת בית חכם היא לא זולה. יש מערכות שעלותן מגיעה לאלפי שקלים בודדים ויש מערכות שעלותן מגיעה למאות אלפי שקלים. ההחלטה היא של הלקוח בסופו של דבר, כמה הוא מעוניין להשקיע והאם הוא מעוניין בכל הגימיקים או שהוא מסתפק במערכת אוטומטית רק על דברים מסויימים שחשובים לו. גם אם אתם בוחרים להתפשר, התייעצו על כך כם איש מקצוע שיגיד לכם על מה אפשר להתפשר ועל מה פחות כדאי.

בית חכם

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום