מקומות אירוח בעיירה דלפט, הולנד

תוכן עניינים

אחת הערים הכי פחות מוערכות מבחינה תיירותית בהולנד היא דלפט. דלפט היא עיר עתיקה שנוסדה עוד בימי הביניים, עיר שיש בה אווירה ייחודית, כיאה לעיר עם היסטוריה עשירה. דפלט בנויה כולה מתעלות, בדומה לאמסטרדם. ההיסטוריה שלה הקשורה למשפחת המלוכה ההולנדית, והיא הייתה גם עירו של הצייר המפורסם ורמיר, שצייר בה את יצירותיו הגדולות. לדלפט יש מוזיאונים וקתדרלות מרשימות, ו-וייב של עיר עם סיפורים שפשוט חייבים לשמוע. דלפט לא מוערכת יתר על המידה ביחס לערים אחרות בהולנד בסדר גודל דומה, אך נראה שזה בהחלט עשוי להשתנות, מה שניכר בעיקר בשנים האחרונות. בדלפט אפשר להגיע במסגרת ביקור בזק של יממה, או ללכת על ביקור ארוך ולסגור מלון לכמה ימים.

 

המקומות המרכזיים בדלפט

דלפט מחולקת כך שהאזור המתויר של העיר נמצא במרכזה. יש לא מעט מקומות בהם אפשר ללון מחוץ לעיר, אך האזור המרכזי, בו נמצאות מרבית האטרקציות שלה הוא המבוקש ביותר, והמחירים בהתאם. דלפט מציעה מלונות פשוטים באופן יחסי, לצד מלונות טובים יותר שיודעים לתת את הערך המוסף למבקרים, ולספק להם חוויה חד פעמית. השכונה המעניינת ביותר בדלפט מחוץ למרכז הבועט, היא שכונת Poptahof, אשר מציעה גם היא כמה מקומות יפים מאוד ללון בהם. שכונה נוספת אשר סוחפת אליה מבקרים היא Wippildwe בה נמצאת האוניברסיטה הטכנולוגית של העיר, מה שמבטיח כמות גדולה של סטודנטים, אנשים צעירים באופן כללי ומקומות בילוי האופייניים לבני הגיל הזה. העיר בנויה היטב ויש בה תחבורה ציבורית טובה, כך שבכל מקום בו תבחרו ללון בזמן השהות שלכם בה, תוכלו להגיע בקלות לכל אטרקציה.

 

תקופות התיירות החמות

דלפט מקבלת אליה את מירב המבקרים בחודשים יולי ואוגוסט, כמו בהרבה מקומות אחרים בהולנד ובעולם בכלל, וכן גם בסוף השנה, לקראת חג המולד ותחילת השנה החדשה. בעיר נערכים פסטיבלים שונים, בעיקר בקיץ, אשר מושכים אליהם גם תיירות פנים וגם תיירות חוץ. כמו מלונות בכל מקום אחר בעולם – בין אם מלונות ברומא או מלונות בדבלין – בתקופות החמות, המחירים של המלונות בדלפט עולים בצורה משמעותית, כמו גם המחירים של האכסניות הפשוטות יותר וה – B&B. בתקופות החלשות יותר מבחינה תיירותית, ניתן למצוא דילים טובים ומשתלמים כאחד, ואפשר, עם קצת מזל, לקבל גם קצת מזג אוויר טוב שישדרג את הטיול. כדי למצוא את המלון הטוב והמתאים ביותר לכם, נסו לבדוק את הנושא ברשת. כיום יש אתרים וכלים ייעודיים שמשווים בין המלונות, ומאפשרים לכם לבדוק אם הם כוללים את הדברים החשובים לכם, וכן לבצע את ההזמנה על פי התאריכים הרלוונטיים, והכל בלחיצת כפתור – מהר מאד ופשוט מאד.

 

המלונות הטובים ביותר באזור

מלונות מעולים בדלפט או בכל מקום אחר בהולנד, כוללים שירות שאין במקומות אחרים, כולל קבלת פנים מפוארת, שירותי חניית רכבים וסחיבת תיקים וכן מתקנים ואוכל ברמה הגבוהה ביותר, כולל ספא, בריאות וחדרי כושר מפוארים לעיתים קרובות. יש לציין שאין בלדפט מלונות פאר דוגמת לאונרדו רויאל ברלין או Savoy Saccharum Resort & Spa במדיירה שבפורטוגל – שניים מהמלונות הטובים ביותר שאפשר למצוא ביבשת. יחד עם זאת, שדרוג הבילוי שלכם בדלפט הוא בהחלט אפשרי ויש לבדוק את המלונות הקיימים ולראות האם הם כוללים את המענה לצרכים שלכם, כולל WI FI  חינם לצורך הדוגמה, ספא שמציע מסאז' של שעה וחצי, או מסעדת גורמה כשרה, למי ששומר או מסעדה מומלצת בסביבה הקרובה.

הדבר החשוב הוא לבדוק את כל הנתונים הללו, באמצעות הכלים הנכונים, ומספיק זמן מראש. אם הקרבה למרכז חשובה לכם, ואתם רוצים מלון ברמה גבוהה, תצטרכו לבצע את ההזמנה זמן רב מראש, ולכן, לא כדאי להתעכב. טיול טוב הוא טיול שמאורגן בקפידה כמה חודשים מראש, במיוחד במקומות כמו דלפט, בהם רוצים לראות ולחוות את הכול, ולקבל מלון טוב שידאג לכל הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

 

מיטה זוגית

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום