מתי נצטרך ארגזי טילטול?

תוכן עניינים

בדומה לכל תעשיה אחרת בעולם, גם תעשיית הניידות והאחסון נשכנת על הטכנולוגיה המתפתחת – בתקופת משבר הקורונה עסקים רבים הביעו צורך עז בפתרונות אריזה חדשניים שכן תהליך הצריכה הפך כמעט מקוון לחלוטין. ארגזי טלטול הוא אחד הפתרונות היעילים שצמחו בשנים האחרונות.

ארגזי טילטול, כשמם כן הם – נועדו לשמור על המוזר שבתוך האריזה מפני נזקים שעלולים להיגרם מתזוזות מרובות. כאשר יש צורך להעביר ציוד שביר ויקר, יש צורך ממשי בפתרון אריזה חזק ועמיד שישמור על המוצר שבתוך האריזה מפני הנזקים שעלולים להיגרם בזמן השינוע.

 

מה זה בעצם ארגזי טילטול?

ארגזי טילטול הם פתרון אריזה שנועד לשמור על ציוד שביר בעת השינוע שלו מנקודה א' לנקודה ב', שכן במהלך השינוע המוצר יכול להיפגע כתוצאה מטלטלות ותזוזות רבות. בתקופת משבר הקורונה, כאשר רוב תהליך הצריכה הפך מקוון, חלה עלייה ניכרת בצורך בפתרונות אריזה מתקדמים יותר – מה שהוליד את הפתרון הנקרא ארגזי טילטול. היכנסו ל – flying Cargo לפרטים נוספים.

ארגז טילטול הוא ארגז מודולרי ועמוק במיוחד אשר נועד לשמור על המוצר בצורה הרמטית תוך הגנה על איכות המוצר – הן מבחינת תנאי שטח והן מבחינת תנאי מזג אוויר. הפתרון הכרחי במיוחד במקרים של העברות רבות כמו במקרים של הזמנת מוצר מחו"ל, שכן המוצר צריך לעבור מסע ארוך עד שיגיע לידי הלקוח.

flying Cargo

מהם היתרונות של ארגזי טילטול?

רוב פתרונות האריזה שהכרנו עד היום, לא היו בהכרח איכותיים במיוחד – לרוב מדובר בארגזי קרטון פשוטים. הסיפור מעט שונה כשזה נוגע לארגזי טילטול, שכן הם נועדו להיות עמידים הרבה יותר בהשוואה לפתרונות אריזה אחרים הקיימים בשוק.

ארגזי טילטול יהיו בנויים לרוב מחומרים חזקים במיוחד כמו פלדה ואלומיניום, מה שנותן להם יתרון משמעותי בעולם פתרונות האריזה – הם למעשה מבטיחים את הגעת המוצר בשלמותו מנקודה לנקודה, ללא נזקים כתוצאה משינוע והובלת מוצר העברות מרובות.

ארגזי טילטול לרוב ישומשו בהעברת ציוד או מוצרים יקרים במיוחד – כמו מכשירי אלקטרוניקה שונים (מחשב, תאורה, רמקולים ועוד) ומבטיחים הגנה מוחלטת הן מבחינת תנאי העברה והן מבחינת תנאי מזג אוויר או טמפרטורה.

בנוסף, ארגזי הטילטול לרוב קלים יחסית לנשיאה, שכן הם מצוידים בידיות נשיאה חזקות במיוחד אשר מאפשרות נשיאה פשוטה וקלה, גם אם המוצר שנמצא בתוך הארגז יהיה כבד במיוחד, נשיאת הארגז עצמה לא תהיה מסובכת. קיימים ארגזי טילטול רבים אשר מגיעים גם עם גלגלים המקלים אף יותר את נשיאתם.

לסיכום, מדובר בפתרון אריזה משוכלל ומתקדם במיוחד, אשר מקל על תעשיות ועסקים רבים בנשיאת ציוד ומוצרים יקרי ערך בבטחה, עד לידי הלקוח – ללא נזקים מיותרים כתוצאה משינוע והעברת המוצר, תוך התחשבות בכל תנאי מעבר הצפויים להיות לכל מוצר.

flying Cargo

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום