נעלי הצעד הראשון – טיפים מהמומחים!

תוכן עניינים

נעלי הצעד הראשון – טיפים מהמומחים!

לו יכולתם לשאול את המומחים בתחום איזה טיפים הם מעניקים לכם לקראת קניית נעלי הצעד הראשון – מה הייתם שואלים? ריכזנו עבורכם את השאלות והתשובות שחשוב להכיר רגע לפני שיוצאים לקניות.

 

האם טוב לתת לילד ללכת יחף?

כן.
השרירים בכפות הרגליים ובקרסוליים מתפתחים, מחזקים, נמתחים וצומחים בשלב זה. הליכה ללא גורם חיצוני תאפשר להתפתחות לקרות באופן טבעי ומותאם מבחינת זמן וגוף לתינוקכם. תנו לילד לזחול, להיעמד ואפילו ללכת יחף לגמרי, אך כמובן תחת עינכם המשגיחה.
הזמן הנכון לרכוש נעלי צעד ראשון מותאמות יגיע עם הצעדים הראשונים, והשימוש בהם יעשה כשאנחנו לא יכולים להבטיח שהמשטח עליו הילד פוסע מותאם לעורו הרך – עקב טמפרטורה, רסיסים מסוכנים, מכשולים, רטיבות ועוד.

 

האם כדאי לרכוש נעל אורטופדית?

השאלה האמיתית צריכה להיות "האם בכלל יש כזה דבר?", ואז התשובה תהיה – בהחלט לא. לא קיים בשוק מוצר מהימן שנושא את הכותרת "נעל אורטופדית". הטריק השיווקי נועד במטרה אחת: לקנות את אמונכם, אך ללא אסמכתא אמיתית. מרבית נעלי הצעד הראשון, על המותגים השונים וחברות השיווק המגוונות, יספקו עבורנו את המענה הנדרש להתפתחות התינוק.

 

נעל רופפת תסייע להתפתחות הגמישות?

לא, היא תסכן את בטיחות התינוק.
הכוונה בנעל רופפת היא לכפכף, או לכל דגם שמוסר בקלות על ידי תנועה סיבובית או חדה. זכרו – ילדים עשויים להתרוצץ, להחליק ולהתגלגל כחלק מתהליך הלמידה וההתלהבות הראשונית בהליכה. נעל הנשלפת בקלות רבה מידי מסכנת את הבטיחות של הילד. מומלץ מאוד לבחור נעל שקל לנעול, אך לא קל להסיר. בין אם מדובר בשרוכים, סוגר קליפס, סקוצ'ים, מצמדים או שילוב הללו יחד – הקפידו שהנעל לא תישלף בקלות רבה מידי.

 

האם התאמת המידה חשובה?

כן.
התינוקות שלנו צומחים במהירות. תהיו ערים למידה הנדרשת בכל שלב – נעל לא מותאמת תפגע בתהליך ועשויה ליצור כאב או תופעות לוואי נוספות. נעל צמודה מידי תשאיר סימן על העור, ונעל רופפת מידי תישלף בקלות ועשויה לגרום לילד להחליק.

 

האם יש חשיבות לסוליה?

בוודאי.
חפשו ובחרו סוליות שימנעו החלקה. היכולת החדשה תלהיב את הילדים ברגע שהם ילמדו להתחיל לשלוט בה – הם הסיכון להחליק יגדל ככל שהקצב יעלה. בחרו נעליים שסולייתם מונעת החלקה. הימנעו מבחירת סוליה עבה מידי – אנחנו לא רוצים להכביד על כף הרגל עם משקל לא פרופורציונאלי.

 

יש חשיבות לחומר?

כן.
הימנעו מפלסטיק, והקפידו על ריפוד נוח סביב הקרסול והעקב, לצמצום השפשוף בין העור הרך לנעל.
בדקו את תגובותיו של התינוק – בין אם הנעל נוחה לו ובין אם לאו, אתם תשימו לב.

צבירת הידע המתאים והיכרות עם יתרונותיו וחסרונותיו של המוצר המוצע לכם תסייע לבחור את הנעל המותאמת ביותר לילדכם, זו שתאפשר לו לבצע את הצעד הראשון בבטיחות ובביטחון – שלו, וגם שלכם.

 

ביגוד לילד

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום