סוגי הבדים השונים ואיכויותיהם הייחודיות  

תוכן עניינים

אנו יודעים שיש מגוון עצום של בדים שמהם מעצבי אופנה וחנויות המותגים מכינות את הבגדים שאנו לובשים. אבל למען האמת, רבים מאתנו לא מכירים את הבדים השונים ואת האיכויות שלהם מקרוב. עניין זה גרם לנו לצאת ולבדוק את הנושא באופן מעמיק, כדי שנוכל להציג בפני כל דורש את רשימת הבגדים הנפוצים והמעניינים ביותר. הישארו כאן ותגלו את כל המידע הנחוץ לכם.

 

סוג הבד ה – 1 שאתם צריכים להכיר: סאטן

הסאטן הוא בד מיוחד שמורכב בדרך כלל מכמה בדים שונים. מדובר בדרך כלל בבדים שיש בהם סיבים טבעיים במרבית המקרים, כמו למשל:

  • כותנה
  • ויסקוזה
  • פולאיסטר

סאטן מורכב מטכניקה מיוחדת שמביאה בסופו של דבר ליצירה של בד מבריק מצדו האחד ומצדו השני, בד בעל מראה מט. במרבית המקרים משתמשים בבד זה להכנה של בגדים מיוחדים עבור אירועים. כך שניתן לראות שמלות ערב ובגדים מחויטים שעשויים מסאטן איכותי.

בדים

סוג הבד ה – 2 שאתם צריכים להכיר: כותנה

אי אפשר לכתוב מדריך מקיף אודות סוגי הבד השונים מבלי לציין את בד הכותנה שנחשב לבד איכותי במיוחד. חנויות בגדים ומותגים איכותיים עושים שימוש בבד זה, מכיוון שהוא נחשב לנעים ביותר והבריא ביותר לגוף שלנו. בגדים עם הרכב כמעט מלא של כותנה תוכלו למצוא למשל במותג H&M המוכר. מקורו של הבד הוא כמובן בצמח הכותנה.

הכותנה עוברת עיבוד, כך שבסופו של דבר היא הופכת להיות בד נושם, קל ורך שנחשב לנוח מאוד לתפירה. השימוש בכותנה נעשה לאורך שנים ארוכות וחשוב לדעת כי הוא נוטה להתכווץ לאחר הכביסה. כך שאם אתם מתכננים לרכוש בגד מבד זה, כדאי שתבחרו במידה גדולה מעט מן הרגיל.

 

סוג הבד ה – 3 שאתם צריכים להכיר: פשתן

סוג הבד השלישי שעליכם להכיר מקרוב הוא הפשתן. בדומה לצמח הכותנה, גם כאן מדובר בבד שנקרא על שם הצמח שממנו הוא מורכב (מצמח הפשתן). מדובר בבד שידוע כבעל איכות גבוהה במיוחד, כך שהוא נחשב לחזק ועמיד בפני שינויים. מי שמתכננים לתפור עם בד זה, צריכים לדעת כי הוא נחשב לנוח יחסית לעבודה וניתן למצוא מגוון רחב של עיצובים.

בדים

למה חשוב להכיר בבדים השונים?

יש כל מיני סיבות שגורמות לאנשים להתעניין בבדים השונים. אנו רוצים לחלק את ההתעניינות ל – 2:

  • אנשים שעוסקים בתחום העיצוב והתפירה
  • אנשים שרוצים להכיר את הבדים שהם לובשים

מי שעוסקים בתחום העיצוב צריכים להכיר בבדים באופן מעמיק, כדי לבחור את סוג הבד הנכון לפרויקט הנבחר. מי שרוצים לבחור בגדים נוחים ללבישה, צריכים להכיר את הבדים כדי לבחור בבגד המתאים עבורם ביותר מכל הבחינות.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את סוגי הבדים השונים, האיכות והייחודיות שלהם. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה, כך שעליכם רק לבחור בבד המתאים.

בדים

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום