סטרייט או רויאל פלאש? המדריך המלא לשחקן הפוקר המתחיל

תוכן עניינים

תמיד ראיתם בסרטים וסדרות שאנשים משחקים פוקר? חברים שלכם מארחים ערבי פוקר ואתם לא יודעים את הכללים? אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל הטיפים שיהפכו אתכם למקצוענים ולאנשים שאטרקטיבי לשחק איתם.

 

אז איפה מתחילים?

אז לפני שאתם מתחילים לשחק עם חברים, משפחה ופרטנרים מהעבודה, אנחנו ממליצים שתבקרו באתרי הימורי פוקר מקוונים. בהתחלה רצוי להתחיל מחינמיים או על סכומי כסף קטנים. לאחר מכן, ממליצים לפנות לאלו שניתן להמר בהם על יותר כסף. ככה למעשה תבואו משופשפים ותראו כמו מקצוענים אמיתיים. למשל, אחד מהאתרים הידועים ביותר כיום הוא 7xl להורדה לאנדרואיד ולאייפון, כך שאתם יכולים לעשות זאת בכל מקום. בנוסף, יש אפליקציות נוספות כגון, GGpoker, Unibet Poker  ו-888poker.

 

ידע בסיסי ביותר לשחקן הפוקר המתחיל

עוד טרם מתחילים עם הבסיס ויתר היסודות של משחק הפוקר, ראוי להבין את ההיררכיה של הידיים באופן בסיסי. בהקשר זה, מרבית הטעויות של שחקני פוקר מתחילים נעשות כאשר מישהו חושב שיש לו את יד הפוקר המנצחת ואין לו. זאת, לאור חוסר הבנה של הדירוג.

 

דירוג ידיים (מהגבוה לנמוך)

  • היד החזקה ביותר היא רויאל פלאש – מדובר ברצף קלפים בעלי אותה צורה ובסדרת המלוכה. כלומר: 10, נסיך, מלכה, מלך ואס.
  • סטרייט פלאש – כל רצף שהוא, באותה צורה. למשל: 5-6-7-8-9 יהלום.
  • רביעייה – ארבעה קלפים בעלי אותו הערך. למשל: 8-8-8-8.
  • פול האוס – שלישייה באותו מספר לצד זוג בעל מספר זהה. למשל, 2-2-2-6-6.
  • פלאש – כל חמשת הקלפים מאותה צורה. למשל: כל הקלפים בצורת לב.
  • סטרייט – רצף של חמישה קלפים. למשל: 2-3-4-5-6.
  • שלישייה – שלושה קלפים בעלי אותו הערך. למשל: 6-6-6.
  • זוגיים – שני זוגות. למשל: 5-5 ו-9-9.
  • זוג – כפי שזה נשמע. למשל: 2-2.
  • כרטיס גבוה – במידה שלא הופיע אף אחד מהרצפים לעיל, מי שמחזיק בקלף הגבוה ביותר מנצח.

 

טיפים למתחילים:

מעבר ללימוד כללי המשחק, אותם ניתן כאמור ללמוד באינטרנט ובאפליקציות כמו 7xl, GGpoker ועוד, ניתן לכם כמה טיפים למתחילים-מתקדמים:

 

1.     אל תשחקו יותר מדי ידיים

טעות נפוצה מאוד ששחקנים חובבנים מתחילים עושים, היא שהם לא מספיק בררנים עם הידיים ההתחלתיות שלהם. אנחנו ממליצים לכם שלא ליפול למלכודת השכיחה של לחשוב ש'כל יד יכולה לנצח'.

 

2.     לא לבלף יותר מדי

בטלוויזיה נוטים לראות בלופים מרהיבים, אבל בלופים לא חיוניים כמו שאנשים נוטים לחשוב. לכן, אם אתם שחקנים מתחילים, עדיף לשחק את הקלפים טוב, במקום לנסות לבלף. כשתשתפשפו, תעשו את זה יותר.

 

3.     תשחק נגד אנשים ברמתך

זה אולי נשמע אובייס, אבל אנשים נוטים לרצות לשחק ב'רמה גבוהה' ולא חושבים על ההשלכות. ממליצים שבתור התחלה תשחקו מול שחקנים מתחילים כמוכם ולאט לאט תשתדרגו.

 

לסיכום

ממליצים ללמוד היטב את כללי המשחק, בעיקר דרך אפליקציות, ולהמשיך משם. מבטיחים הנאה צרופה. בהצלחה!

שחקני פוקר

 

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום