סימנים שבן הזוג מכור להימורים

תוכן עניינים

התמכרות להימורים הפכה לנפוצה יותר מאי פעם בעשור האחרון, וזאת לאור הפיתוי הרב של רבים בקבלה של סכומי כסף גדולים. על כן, אם את חושדת שבן הזוג מכור להימורים – להלן כל הסימנים אשר מהווים תמרור אזהרה של ממש.

התמכרות להימורים – מהי?

שתי שחקני פוקר

התמכרות להימורים נחשבת מזה כעשור לאחת משלוש ההתמכרויות הנפוצות ביותר, כאשר ע"פ ההערכות במדינת ישראל כמו גם בעולם ישנם אלפי מהמרים אשר מכורים לתחום. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי התמכרות להימורים מתבססת לרוב על זמן כמו גם על הוצאה כספית ניכרת, ולרוב היא מתגלה רק בעת שהמכור מאבד את כל כספו ונקלע לקשיים משמעותיים. לצערנו, אנו עדים לכך שלא מעט מכורים להימורים פונים לשוק האפור ובכך מסתבכים עוד יותר, וזאת לאור ריביות גבוהות כמו גם התעסקות עם גורמים עבריינים. על כן, חשוב לשים לב לסימנים מקדימים, כפי שמסבירים במרכז לטיפול וייעוץ אורנית ויינשטוק.

מהם הסימנים לכך שבן הזוג מכור להימורים?

אם את חושדת כי בן זוגך מכור להימורים, חשוב מאוד לבדוק האם הוא אכן עונה על הסימנים הנפוצים. להלן כמה סימנים של מכור להימורים:

  • הוצאות כספיות ניכרות – בדרך כלל, התמכרות להימורים מתחילה בסכומים קטנים יחסית ועם הזמן סכום ההימור עולה, מה שגורם לכך שהמהמר מוציא לעיתים גם אלפי שקלים מחשבון הבנק, באופן בלתי מוסבר. לכן, מומלץ לבדוק האם בן הזוג משלם יותר כסף אודות שירותים ומוצרים, כמו גם לבחון את חשבון הבנק במידה ויש ברשותכם חשבון בנק משותף, וזאת על מנת לבדוק את תזרים הכספים הנכנסים כמו גם היוצאים.
  • עצבנות – אחד הסימנים המרכזיים ביותר של מכורים להימורים נוגע לרמת עצבים גבוהה, וזאת לאור הלחץ הרב בו הם נתונים. מהמרים רבים מדווחים כי לאור הריגוש, הם נוטים לעצבנות ומוציאים את זה בדרך כלל על בני המשפחה כמו גם החברים. לכן, אם את רואה כי בן זוגך לחוץ ועצבני יתר על המידה, כמו גם מראה תחושה של עצבנות ומתח, מדובר בסימן משמעותי אשר יש לשים לגביו לב.
  • נטילת סיכונים – מהמרים רבים נוטים ליטול על עצמם סיכונים רבים, וזאת על מנת לממש את ההתמכרות. על כן, אם בן זוגך מראה סימנים של נטילת סיכונים כלכלים ופיננסים, מדובר בסימן אזהרה משמעותי מאוד.

בן זוגך מכור להימורים? באמצעות מרכז אורנית ויינשטוק ניתן לטפל בהתמכרות

במידה ובן זוגך אכן עונה על הסימנים אותם ציינו, חשוב לפנות בהקדם האפשרי למרכז מוביל אשר יעניק לו את הטיפול הטוב ביותר לגמילה מהימורים. באמצעות מרכז אורנית ויישנטוק, בן זוגך יוכל לקבל מעטפת אישית ממיטב המומחים, וזאת על מנת למגר את ההתמכרות. למידע נוסף, ניתן ליצור קשר דרך האתר https://www.gmila.org.il.

המאמר נכתב ע"י צוות המרכז לטיפול וייעוץ של אורנית ויינשטוק

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום