עבודה בשליחויות בערב: האם כדאי, מה התנאים וכמה זה משתלם לבסוף?

תוכן עניינים

בעידן המודרני שבו כולנו נמצאים וחיים, יש הרבה מאוד אנשים אשר מבצעים את הרכישות שלהם אונליין ואת הרכישות הללו הם מצפים לקבל עד לבית או עד למקום העבודה, היכן שהם חשים לנכון לקבל את המשלוח שלהם בצורה הכי נוחה.

אנו חיים בעידן של נוחיות שבו יש משלוחים שהיו נעשים עד כה בצורה קבועה, כמו שליחויות של חומר משפטי עבור בתי משפט ולשכות של עורכי דין, לצד משלוחים חדשים עבור צרכנים שרוצים לייעל את הזמן שלהם ולחסוך את ההיבט הזה של הגעה אל מקומות שמצריכים זמן שלא תמיד יש להוציא.

עבודה בשליחויות בערב: סוגים רבים של משלוחים

על מנת להבין כמה שליחים מרוויחים זה חשוב להבין ולהפנים כי ישנם תחומים רבים של משלוחים, החל ממשלוחים אשר נעשים עבור סחורה שנרכשה באתרים, שליחות עבור חומר משפטי, שליחות עבור מסעדות, שליחות עבור משרד ממשלתי, ואף משלוח שאותו מבצעים עבור הלקוח הפרטי.

שירותי המשלוחים נכון להיום הם דבר מאוד מגוון, ומתוך כל אלה יש גם את ההבדלים בין הסכום שאותו מקבל שליח עבור שליחות כזו לבין העלות שיקבל עבור ביצוע של שליחות אחרת. העלות עבור הלקוח יכולה לנוע החל ממחיר של עשרות שקלים ועד לעלות של מאות של שקלים, ואף יותר מכך – תלוי מה שולחים.

מבחר רחב של מעסיקים

נכון להיום יש הרבה מאוד חברות שמבצעות את השירותים השונים של משלוחים, ולאחר חיפוש קצרצר באינטרנט ניתן לראות כי יש בכל חיפוש עוד חברות שמבצעות משלוחים בכל פעם מחדש.

הכמות האדירה הזו של חברות משלוחים מצריכה גם כמות אדירה של אנשים אשר יכולים לבצע את כל המשלוחים הללו, וזה מספיק להבין כמה משלוחים לקוח פרטי מבצע בעצמו מידי חודש כדי להסיק מכך כמה משלוחים יש בסך הכל בצורה יומיומית עבור הסוגים השונים של המשלוחים אשר נדרשים בכל מהלך השנה כולה. אם חושבים על זה מן הצד של מחפש העבודה, יש די והותר מקומות שבהם ניתן להתחיל לעבוד כבר עכשיו.

תחום שתמיד נמצא בדרישה

מכיוון שהיום יש יותר ויותר אתרי אינטרנט שבהם ניתן לרכוש דברים, ויותר מוצרים מצריכים שינוע שלהם ממקום אחד לאחר על ידי שליחים, יש לא רק יותר חברות שמבצעות את אותם המשלוחים אלא יש גם יותר דרישה עבור עובדים עבור חברות המשלוחים.

שליח

חלק מן העובדים הללו הם גם שליחים, אשר אמונים על הפעולה של איסוף הפריטים כמו חומרי ניקוי הנדרשים ממקום אחד וההעברה של כל אלה מידי יום אל עבר המקומות שלהם בלוח השליחויות מופיעים. משמע, שתמיד לשליח יש היכן לעבוד, ואם לא מתאימים התנאים כדי לעבוד במשרת עבודה בשליחויות בערב אחת תמיד ניתן לברר את התנאים המוצעים לו בחברת שליחויות אחרת.

שילוב עבודה בשליחויות בערב עם עבודה נוספת

אחד מן הדברים היותר ברורים עבור אדם שיש לו רכב, הוא שניתן להרוויח כסף על הבעלות על הרכב ולא רק לבצע הוצאות רבות עבורו כשאר הוא לא נמצא בשימוש, בשעות של הפנאי.

עבור הרבה מאוד אנשים השילוב הזה של עבודת משלוחים לצד העבודה קיימת מביאה לשדרוג מאוד גבוה של השכר, וכך הם יכולים לעמוד בתכנון הכלכלי שלהם עם עוד עבודה שאותה בקלות ניתן לשלב מבלי שזה יפגע או יפריע אל שעות העבודה הקבועות בעבודה בתור שכיר.

את המשלוחים הרבה פעמים ניתן לבצע לא רק בשעות של היום אלא גם בשעות של אחה"צ, ולכן עבודה בתור שליח אינה חייבת להיות באופן בלעדי, אלא בתור דבר שאותו משלבים כדי להעלות את ההכנסה היומית, ובסופו של דבר גם את זו החודשית.

התנאים של עבודה כשליח

ישנם שליחים אשר מועסקים בתור שכירים, ואז להם מגיעים כל התנאי הסוציאליים החל מחוק שעות עבודה ומנוחה ועד לתשלום של שכר באופן מינימלי, ויש את השליחים אשר מועסקים בתור עצמאיים, ושם כבר תנאי העבודה הם שונים לחלוטין, כשאר השכר שאותו מקבל השליח הוא פר משלוח ולכן השליחים הללו מחפשים אחר הכמות הגבוהה של המשלוחים, עם שליחות שאותה הם מבצעים בסיוע של הרכב הפרטי ולא מקבלים רכב ייעודי עבור המשלוחים.

 

זה חשוב מאוד לעבור על התנאים שיכולים לכלול הוצאות עבור הרכב ואת הביטוח למקרים של תאונה, ולפעול רק לאחר שיודעים כי מקבלים את העסקה הכי טובה.

מה השכר הצפוי עבור שירותי משלוחים

כמה כבר מקבל שליח אשר מבצע את העבודה של שליחות? השכר הוא כזה שיכול להיות קבוע, וחודשי לצד תוספת של בונוסים, והשכר יכול להיות מבוסס על כמות המשלוחים שאותם הוא מבצע והסוג של המשלוחים שיכול להיות שונה בכל אחד מן הימים עבור חברת משלוחים מהיום להיום שמעסיקה שליחים לשירותי משלוח שונים ומגוונים.

השכר עבור שכיר הוא לעיתים שכר מינימום לצד הטיפים שאותם מקבלים שליחים מן הלקוחות שאליהם הם שולחים , והשכר יכול להיות פר משלוח עם עלות שהיא לרוב כמה עשרות שקלים. השכר של שליחים נע בין 40 לשבעים שקלים עבור משלוח של מזון ובין ששש אלף שקלים לתשע אלף שקלים עבור השליח שעובד בתור שכיר.

לסיכום

תחום השירות של המשלוחים רק הולך ותופס נתח נראה של עובדים עם יותר ויותר חברות של משלוחים שמייעלות את השירות ומעלה את הסף של השירותים ככל שהתחרות בין אלה רק הולכת וגואה.

מבחינת השליחים עצמם, התחום הזה מאפשר להם הרבה יותר מרחב של ניווט, כאשר הצורך בשליחים טובים מביא את חברות המשלוחים לספק תנאי עבודה יותר מפתים שאיתם הם יכולים לוודא כי הכמות של העבודה שהם מספקים עבור הלקוחות הסופיים תישאר גבוהה ותבוצע ללא כל בעיות ו/או עיכובים.

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום