מדוע אתם חייבים את שירותיו של עורך דין מקרקעין?

תוכן עניינים

החלטתם שאתם רוצים, אחרי שנים רבות של התלבטות, לקנות דירה? נמאס לכם לשלם שכר דירה ובכך למממן למעשה את המשכנתא של בעל הבית שלכם? אם כך, אין ספק שאנחנו יכולים להבין אתכם. בסופו של דבר, כל אחד במדינה שלנו היה רוצה שיהיה לו נכס כי נכס זה משהו שנותן ביטחון. לכן טבעי שגם אתם, כמו אחרים תתחילו לחפש אחר הדירה המושלמת מבחינתכם לרכישה, אך השאלה היא איך בכלל מבצעים קניה כזאת. העניין הוא שעבור רוב האנשים בישראל רכישת הדירה זו ההוצאה הכי גדולה שלהם לאורך החיים. זו התחייבות כלכלית מאוד גדולה שלא פשוט להתמודד איתה, מה שמסביר מדוע גם אתם, כמו אחרים, תרצו לעשות זאת בצורה כמה שיותר בטוחה ועם מינימום סיכונים. נשמע מוכר? אם כך, כדאי שתדעו שזו הסיבה הראשונה שבגללה כדאי לכם לחפש עוד היום עורך דין מקרקעין.

חוף ים

מה תפקידו של עוה"ד?

בין אם אתם קונים היום דירה ובין אם אתם פשוט רוצים לשכור דירה אחרת, חשוב שתערבו עורך דין מקרקעין שאתם יכולים לסמוך עליו. בצורה כזאת תוכלו להסיר מלבכם דאגה בכל מה שנוגע לחוזה, כי סביר להניח שאתם לא לגמרי מבינים בחוזים. ממש כפי שהצד השני בוודאי יגיע עם עורך דין, כך כדאי שגם לכם יהיה עורך דין מקרקעין שיוכל לייצג אתכם, שכן הדבר החשוב ביותר שהוא יעשה למענכם זה לדאוג לאינטרסים שלכם. משמעות הדברים היא שהוא יוכל תחילה לעבור על החוזה שעליו מבקשים מכם לחתום כדי לראות האם החוזה תקין. האם יש לו תוקף? האם הוא חוקי? והאם הוא מגן גם עליכם או רק על הצד השני? כל הפרטים הללו חשובים שכן זה שאפשר להוריד היום חוזים מוכנים מהאינטרנט זה טוב ויפה, אך הם לא תמיד מספיק טובים וחוקיים. בנוסף, עורך דין מקרקעין שמגיע עם ניסיון וידע יוכל לבדוק כל מה שצריך לגבי הנכס שאתם חושבים לקנות. לא אחת קורה שאנשים מוכרים נכסים שבכלל לא רשומים על שמם בטאבו, מה שכמובן הופך את העניין ללא באמת חוקי. אם תשלמו למישהו על דירה שהוא טוען שהיא שלו אך בפועל יסתבר שזה שקר, אתם פשוט תאבדו את כל הסכום שחסכתם עד היום. לכן חשוב כל כך לפנות אל עורך דין מקרקעין ויפה שעה אחת קודם, שכן הוא יעזור לכם למזער את הסיכון לטעות כזאת.

איך לבחור את עורך הדין שלכם?

זה לא משנה אם אתם מחפשים היום עורך דין לענייני מקרקעין או שאתם זקוקים לעורך דין עם התמחות בכל תחום אחר. מה שבטוח זה שכדאי יהיה לבדוק אל מי אתם פונים ובידי מי אתם מפקידים את המשימה הזאת, כי איזה טעם יש לקחת סיכונים מיותרים? זה שהארץ שלנו מלאה בעורכי דין וזה שלחלקם יש התמחות בתחום הנדל"ן זה נכון, אך בסופו של דבר לא על כל איש מקצוע כזה תוכלו לסמוך. לכן, אם אתם מחפשים עורך דין מקרקעין עם כמה שיותר ניסיון, ידע והבנה, עליכם לפנות אל עוה"ד מירי יעקב גביש. עוה"ד יעקב גביש מגיעה עם ידע נרחב מאוד בכל הקשור לעולם הנדל"ן כך שאיתה תדעו שיש מי שדואג לאינטרסים שלכם. צרו עמה קשר עוד היום, ספרו לה באיזו עסקה אתם מעורבים והיא תדע לסייע לכם להימנע מטעויות. היא תוכל לייצג אתכם בצורה מקצועית ואתם תראו שתצאו מרוצים ביותר משירותיה.

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום