פרסומות בעיתון אאוט – קידום אתרים אין

תוכן עניינים

תחום הפרסום וקידום המכירות השתנה דרמטית מאז פרוץ המהפכה הדיגיטלית. המטרות של פעולות השיווק בקידום אתרים נותרו זהות לאלו של הפרסומות בעיתון והן לשכנע לקוחות פוטנציאליים לביצוע של הפעולה המבוקשת. ההצלחה של קידום אתרים נובעת מהיכולת להשתמש בו לשם פרסום ממוקד ולהניע לפעולה קהלי יעד ספציפיים בצורה אפקטיבית. במאמר זה נרחיב לגבי ההבדלים בין קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן.

 

טירגוט ייעודי בזול

שיטת הפרסום באינטרנט, בהקשר השיווקי של קידום אתרים, שונה מאוד משיטות הפרסום המסורתיות. ניתן להתאים מסרים שיווקיים למי שחיפש מונח או מוצר מסוים, ללא התחשבות בעלות הפרסום לאינץ'. שיטת החיוב בהתאם להקלקות שבוצעו בפועל מאפשר לטרגט את קהל היעד במסרים שיווקיים לאורך כל המשפך השיווקי. הרחבה לגבי קידום אתרים seo ראו כאן.

 

קידום ממומן

בקידום אתרים בגוגל יש להבדיל בין קידום ממומן לקידום אורגני. בשני המקרים פעולות הקידום נועדו להגיע לגולשים שמחפשים אחר מונחים ספציפיים. הפרסום הממומן בגוגל נעשה דרך מערכת הפרסום של גוגל ונועד למשוך תנועה על ידי הצגת מודעות המפנות לעמוד נחיתה או אתר בעבור שאילתת החיפוש המדויקת. ישנם מערכות פרסום וקידום ממומן גם בפייסבוק ועוד.

 

שיטה של מכרז

הקידום הממומן בגוגל עובד בשיטה של תשלום להקלקה. כלומר בכל קמפיין פרסום בגוגל, המפרסם משלם בעבור המודעות שהגולשים אכן נכנסו אליהן. מערכת הפרסום של גוגל לקידום ממומן עובדת בשיטת מכרז. כלומר, בשלב של בניית הקמפיין כל מפרסם מגדיר בעבור אילו מילות מפתח ברצונו להציג את הפרסום ומהו הסכום המקסימלי שהוא מוכן לשלם פר הקלקה.

 

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני (seo) כולל סט של פעולות שנועד להעלות את מיקום האתר במנועי חיפוש, ללא שימוש במערכת הפרסום של גוגל. בכל דף חיפוש בגוגל מקבלים למעלה תוצאות ממומנות ומיד מתחתיהן את התוצאות האורגניות הרלוונטיות ביותר. גם פעולות הקידום האורגני נעשית בהתייחס למונחי חיפוש ספציפיים ויש לעשות מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים מקדים.

 

מתן ערך לגולשים

על מנת שגוגל ידרג אתר במיקום גבוה בתוצאות החיפוש יש צורך שבדף יופיעו מילות המפתח הנכונות. יש צורך גם שאלגוריתם  של גוגל יזהה את התוכן כאיכותי וככזה שמספק לגולשים ערך ממשי. הדבר נמדד באמצעות כמות הגולשים שנשארים בדף והאם הם נכנסו לדפים מקושרים וכדומה. קידום אורגני הוא תהליך שדורש זמן ממושך אך מוביל לבניית נוכחות קבועה ברשת.

 

סיכום קידום אתרים

לסיכום הנושא, קידום אתרים מחליף את שיטת הפרסום המיושנת בעיתונים ובמדיה המסורתית. כפי שציינו, ניתן לקדם אתרים באופן ממומן במערכת הפרסום של גוגל וברשתות החברתיות ובאופן אורגני בגוגל ולהעלות את דפי האתר בדף התוצאות במנוע החיפוש. חשוב לבנות תכנית שיווק אפקטיבית הנגזרת מהאסטרטגיה השיווקית על מנת לקדם את העסק ואת מטרותיו.

קידום אתרים seo

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום