קוסם לכל גיל – איך זה מתאים?

תוכן עניינים

אין ספק שהופעות אמני החושים הן ההופעות אשר תופסות את הקהל ויוצרות חוויה מהנה ומהממת חושים יותר מכל מופע אירועים אחר. אך האם הן מתאימות לכולם?

 

למה קוסמות מרתקת אותנו כל כך?

אומנות חושים משמעה עבודה על תפיסת המציאות של האדם. כאשר יש שינוי בצורה שבה המציאות סביבנו מתרחשת אנו נשאר מהופנטים ופעורי פה. איך זה יכול להיות?

 

אין גיל לתרגיל

תופעה זו מתרחשת לא רק בקרב ילדים צעירים, גם מבוגרים נהנים להיות מופעמים מתרגיל מחשבה או קסם טוב.

 

הטריק הוא בהתאמת המופע

כל קוסם או אמן חושים ידע להתאים את המופע אל הקהל שלו, היום בשוק הקוסמים ואמני החושים קיימות עשרות סוגי הופעות שכמובן כל קוסם עושה בצורה מעט שונה. ככל שהמופע יהיה מדויק יותר עבור שכבת הגיל אליה הוא מוצג – כך הנאת הקהל תהיה מובטחת.

 

קוסם – הרבה יותר מהוצאת שפן מהכובע

הופעות קוסמות של היום מביאות לקהל הרבה יותר מסתם כמה טריקים. הקוסמים הם אנשי במה סוחפים שמעניקים לקהל חוויה מצחיקה, מהנה, מגבשת ובעלת ערך מוסף שמשאיר בהם מחשבות גם כשהמופע מסתיים.

 

קסמים שונים לאנשים שונים

ההופעות השונות מתחלקות לקבוצות גיל שונות רבות ומסועפות, אך ניתן לחלק את הופעות הקוסמות ואמני החושים לשלוש שכבות גיל.

מופע קוסמות לילדים – הופעות אלו לרוב יתקיימו בפעילויות ימי הולדת או אירועי סוף שנה לכיתה, הקוסם שמגיע מודע לשכבת הגיל הצעירה של הילדים וישלב במופעו אביזרים ואלמנטים שיעניינו אותם מתוך עולמם. במופעים אלו לרוב יהיה שימוש במטפחות, שרביטי קוסמים, כובעים, מצנחים גדולים, חישוקים וכל אביזר שהילד יוכל לחוש ולהרגיש חלק פעיל מן המופע

גיל המשתתפים – נע בין 4 ל – 11

מופע קוסם ואמן חושים לבר או בת מצווה – לרוב מדובר באירוע רב משתתפים שהנוכחים בו כבר לא ילדים קטנים וקצת קשה יותר להפעים אותם. לכן אמני החושים במופעים אלו ישתמשו בטריקים ובתרגילים כבר מסובכים יותר שיוכלו להדהים גם מבוגרים. אמני החושים יקחו חלק פעיל במהלך כל האירוע, מקבלת האורחים ועד הופעה מפעירת פה בהשתתפות כלת או חתן השמחה, תוך דגש על להפוך את היום שלהם למיוחד ומהנה ביותר.

גיל המשתתפים – כל קהל האירוע, כלומר, כל שכבות הגיל, בדגש על שכבת גיל בעל\ת השמחה – 12-13.

מופע אמן חושים למבוגרים – מופעים נפוצים בקרב אירועי חברה, חתונות, ימי הולדת, שבת חתן, מסיבת רווקות ואירועים דומים. כפי שנאמר בהתחלה, תעתוע חושים מדהים את כולם, בכל גיל. אמן חושים למבוגרים https://yaron-mind.co.il כבר ידע שעומד בפניו קהל שלא יהיה קל כל כך להפילו מהרגליים, ועדיין, עושה זאת בהצלחה רבה באמצעות תרגילי מחשבה, טלפתיה, קסמי קלפים וקריאת מחשבות שתשכנע גם את הסקפטיים ביותר.

קוֹסֵם

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום