איך לייצר קמפיין יום הולדת ללקוחות

תוכן עניינים

בין אם אתם בעלי עסק ובין אם לא, כנראה שאתם גם לקוחות של עסקים אחרים.

כלקוחות אנחנו תמיד אוהבים את ההרגשה שהעסק ממנו אנחנו מקבלים שירות רואה אותנו ולפעמים גם נותן לנו יחס מיוחד.

אחת הדרכים שעסק יכול לתת הרגשה זו ללקוחות שלו הוא באמצעות קמפיין יום הולדת – כשמגיע יום הולדת של לקוח העסק נותן לו הטבה כלשהי, וכמובן מיידע אותו על כך כמה ימים לפני על מנת שיידע לנצל את ההטבה.

 

איך ניתן ליידע את הלקוח על מבצע יום הולדת?

בעידן הדיגיטלי לא חסרים אמצעי תקשורת, וישנן פלטפורמות רבות בהן ניתן ליידע את הלקוח שמגיע לו מבצע יום הולדת. אחת הדרכים הנפוצות והפופולאריות בהם עסקים בוחרים הוא שליחת הודעת SMS ללקוח. כיום ניתן בקלות לרכוש חבילת SMS לעסקים עבור שליחת הודעות בתפוצה רחבה, לרשימת נמענים קבועה או דינאמית שנקבעת על ידכם.

 

למה דווקא הודעות SMS?

ישנן פלטפורמות רבות אחרות שניתן לעשות בהן שימוש – רשתות חברתיות, ווטאספ, טלפון ועוד. עם זאת, לדעתנו כדאי להשתמש בהודעות SMS מהסיבות הבאות:

משתמשים פותחים הודעות SMS:

לא בכל אמצעי תקשורת הנמען תמיד פותח את ההודעה, אך לרוב בהודעות SMS הוא יעשה זאת. חשוב לדעת כי העובדה שלקוח פותח את ההודעה ונחשף לתוכן ולמסר הוא הדבר הראשון החשוב בקמפיין.

 

פלטפורמה שכולם נמצאים בה:

לא משנה אם הלקוח שלכם צעיר, בוגר או קשיש – רוב הסיכויים שהוא מחזיק טלפון סלולרי שמקבל הודעות SMS. אם נשווה זאת לפלטפורמות אחרות נראה שהן פחות מגוונות מבחינת הגיל – למשל, באינסטגרם נמצאים בעיקר צעירים ולטלפון קווי עונים בעיקר מבוגרים, אבל SMS כולם מקבלים.

 

כיצד נעשה קמפיין יום הולדת מוצלח?

אספו את פרטי הלקוחות:

עסקים רבים מתחזקים מועדון לקוחות וזוהי דרך נוחה ופשוטה לאסוף פרטים של לקוחות, כולל תאריכי יום הולדת ומספר טלפון סלולרי. השקעה באיסוף פרטים מסודר תקל עליכם לנהל קמפיין מוצלח.

 

שלחו הודעה כמה ימים לפני:

חשוב לשלוח הודעה על הטבת יום ההולדת כמה ימים לפני היום עצמו ולא רק ביום עצמו, כדי שהלקוח יידע ויוכל להתכונן להגיע אליכם לקבל את ההטבה. בנוסף מומלץ לאפשר לממש את ההטבה מספר ימים לפני יום ההולדת ומספר ימים אחרי כדי שהלקוח יוכל להגיע בזמן הנוח לו.

 

פנייה אישית:

מומלץ שבהודעה שתשלחו ללקוח יצוין השם שלו. השקעה זו נותנת ללקוח תחושה של יחס אישי ואכפתיות מצד העסק.

 

כיצד עסק יכול לשלוח בקלות SMS בתפוצה רחבה?

חברת Paycall מציעה מערכת שליחת הודעות SMS לעסקים בתפוצה רחבה. המערכת היא מתקדמת וטכנולוגית ומאפשרת לכם ליצור רשימות נמענים דינאמיות, קמפיינים ופיצ'רים מתקדמים. בין אם אתם עסק קטן או גדול, תוכלו באמצעות SMS בתפוצה רחבה לתחזק את הקשר עם הלקוחות שלכם ולהגדיל את חשיפתו של העסק לקהלים חדשים.

 

שליחת מסרונים

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום