קסם הדברות – מדבירים במחיר זול ושירות מעולה

תוכן עניינים

הדברה נגד מזיקים היא הכרחית לכל מקום. לבית פרטי, לדירה בניין, למשרד, חנות וכו'.

הסיבה לכך היא שאנחנו חיים במדינה חמה, והחום מביא אתו שלל מזיקים.

המזיקים הללו גורמים לנו לנזקים רבים.

יש מזיקים שמכרסמים את האוכל שלנו ויש מי שאפילו מכרסמים את הבגדים והריהוט.
אם לא די בכך, יש מזיקים שעשויים להעביר לנו מחלות שונות ועדיף לנו להימנע מכל מגע עמם.
רגע לפני שאתם מחפשים מדביר ברשת, באמצעות גוגל או אתרים אחרים, תרשו לנו להציג בפניכם את החברה שאנחנו מזמינים אלינו מידי שנה בשביל להדביר את המשרדים כנגד נמלים ותיקנים שהיו "מבקרים" אצלנו מידי שנה.

 

להלן כמה נקודות בנוגע לחברת "קסם הדברות" שגרמו לנו להיות אתם בקשר רציף:

  1. מחירים מעולים

אתם לא צריכים לערוך השוואת מחירים בין המדבירים השונים, אנחנו יכולים לומר לכם שערכנו עבורכם את השוואת המחירים ומצאנו שחברת קסם הדברות מציעה מחירים טובים.
אנחנו היינו מרוצים מהמחירים הזולים, כך שלפעמים אנחנו בוחרים להזמין אותם להדברה עבור מזיקים נוספים.
אם למשל בתחילת הקיץ הזמנו את חברת קסם הדברות כדי שיבצעו אצלנו הדברה נגד נמלים ותיקנים, במהלך הקיץ עצמו, מצאנו את עצמנו מתמודדים עם יונים במרפסת המשרד. במקום לבצע את סילוק היונים בעצמנו, התקשרנו לחברת קסם הדברות שהציעו לנו מחיר טוב וביצעו את עבודתם נאמנה.

 

  1. שירות מעולה

כשאתם מזמינים איש מקצוע כדי שיבצע פעולה כלשהי בביתכם או במשרד, אתם מצפים שהוא ייתן לכם את השירות הטוב ביותר. צמד המילים "שירות מעולה" מאפיין את חברת קסם הדברות מהסיבות הבאות:

  1. המדבירים מסבירים פנים ומגיעים אליכם עם חיוך גדול
  2. המדבירים מסבירים לכם בפרטי פרטים אודות החומרים שהם עתידים לעשות בהם שימוש
  3. אתם מקבלים הסבר מפורט אודות זמן השהות הצפוי שבו תצטרכו להיות מחוץ למקום שבו מתבצעת ההדברה
  4. בסיום פעולת ההדברה, המדבירים מסבירים מה היו הפעולות שהם ביצעו במהלך ההדברה ומה הסבירות שהמזיקים יחזרו בהמשך (ברוב הפעמים הסבירות היא נמוכה, פרט למקרים מיוחדים).

 

  1. אחריות

המדבירים של "קסם הדברות" עובדים עם אחריות ללא תחרות.
לאחר ההדברה הם מוסרים לכם תעודת אחריות, כזו שמראה שהמדביר של החברה הגיע לבצע את ההדברה כנגד מזיק מסוים. על התעודה מופיע התאריך, כך שאם בשבועות הקרובים תגלו שאותו מזיק הגיע שוב לביקור (מצב נדיר בהחלט) אז תדעו שיש לכם תעודת אחריות מטעם החברה, שנציג מטעמה יגיע ויבצע הדברה חוזרת.
בנוסף לכך, חשוב לציין י המדבירים של "קסם הדברות" הם בעלי תעודת הסמכה מטעם המשרד לאיכות הסביבה, כך תוכלו לדעת שאתם בידיים טובות.

יש לא מעט שרלטנים בשוק שמציגים עצמם כמדבירים אך אין להם תעודה, כדי להימנע ממפגש אתם, כדאי שתתאמו הדברה עם חברת "קסם הדברות".

 

פיזור עשן

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום