6 טיפים להגשת תביעה לאחר תאונת דרכים

תוכן עניינים

תאונות דרכים כיום, הינן הגורם מספר אחת למוות לא טבעי בישראל. משנה לשנה, מספר תאונות הדרכים רק עולה ועולה. הסיבות לעלייה משמעותית זו, אינן ברורות כל כך. עם זאת, נושא הגשת תביעות לאחר תאונת דרכים, נהיה נושא רלוונטי ביותר. לכן, אספנו את חמשת הטיפים הטובים ביותר להגשת תביעות לאחר תאונת דרכים.

 

טיפ ראשון

קחו לכם עורך דין טוב. בין אם על מנת להביא לכם תחושת נוחות מירבית, ובין אם על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר. עורך דין טוב, יעזור לכם בכל אשר תצטרכו, בעת תהליך לא פשוט זה. עורך דין טוב, ידע לטפל במקרה שלכם בצורה המקצועית ביותר, תוך מתן יחס אדיב ונחמד, שיצור תחושת נוחות ויעשה את החוויה הזו, לטובה יותר עבורכם.

 

טיפ שני

חקרו קצת על הנושא, יחד עם עורך דינכם וגם לבד. אנשים רבים, אינם מודעים לתהליך הגשת כתבי התביעה הללו, ומגיעים לא מוכנים אליו. עליכם לדעת מראש מה מצפה לכם, לחקור מה נדרש מכם, ומה נדרש מעורך הדין שלכם. עליכם לבוא לכל פגישה עם עורך הדין, מלאים במידע הנדרש לכם. כך, תהיו בשליטה מתמדת על התהליך, ובנוסף תוכלו לוודא, שעורך הדין ששכרתם אכן עושה הכל עבורכם.

 

טיפ שלישי

תהיו כנים, ואל תסתירו שום דבר מעורך הדין שלכם. מערכת יחסים טובה עם עורך הדין שלכם, הינה חלק הכרחי, וחשוב ביותר בתהליך תביעות. בטח ובטח, בהליך תביעות של תאונות דרכים. חשוב שתספרו לעורך הדין שלכם, את כל הפרטים, ולא תחסירו דבר. ייתכן כי פרט אחד, ישנה את כל מערך הכוחות בתביעה. על מנת לקבל את כל מה שמגיע לכם ,בעקבות התאונה, עליכם לספר את כל הסיפור בפרטי פרטים.

 

טיפ רביעי

עליכם לפעול לפי הספר, ללא התחשבות ברצונות שלכם. לאחר תאונת דרכים, בין אם הייתה קטלנית עם נפגעים, ובין אם הייתה ללא נפגעים כלל, קיים פרוטוקול התנהגות המעורבים. על כל המעורבים בתאונות הדרכים, לדעת מה הם החובות שלהם, ולפעול על פי הן. עליכם לדעת, כי ישנם מספר פעולות חשובות שאתם מחוייבים לבצע, ואין להתחמק מהן.

 

טיפ חמישי

עמדו על הזכויות שלכם ומה שמגיע לכם. אל תפחדו לעמוד על הזכויות שמגיעות לכם, ויחד עם עורך דינכם, תפעלו בכל הכוח, על מנת להשיג את מבוקשכם. בין אם אלו פיצויים כספיים, או פיצויים נפשיים, ובריאותיים. חשוב שתכתבו בכתב התביעה, את כל הפיצויים בצורה המפורטת ביותר, ותתעקשו על קבלתם. על מנת לדעת מה הן הזכויות שלכם, תוכלו להיכנס לאתר https://uliel.co.il, ולקבל שם את כל המידע הנדרש לכם בנושא.

 

טיפ שישי

טיפ שישי והחשוב ביותר, הינו לפעול מהר. אל תקחו את הזמן ברגוע, אלא תפעלו במהירות. אפקטיביות התביעה גבוהה יותר, כאשר היא מוגשת סמוך לתאריך התאונה. לכן, תהיו מוכנים להשקיע את הכל ולפעול מהר.

6 טיפים להגשת תביעה לאחר תאונת דרכים

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום