4 תוספי תזונה שחולי סוכרת חייבים להכיר

תוכן עניינים

לא מעט אנשים בישראל ובעולם כולו סובלים מסוכרת ברמות חומרה שונות. הבעיה המרכזית בסוכרת היא חוסר האיזון ברמות הסוכר בדם. הטיפול בסוכרת הוא טיפול מורכב ותרופות שונות ניתנות לחולים במחלה זו כדי להקל על המצב שלהם. אנחנו כאן כדי להציג לפניכם כמה תוספי תזונה של חולה סוכרת חייב להכיר.

 

  • ליקוריץ

ליקוריץ סוכרת הוא קשר שאי אפשר לנתק. לצמח הליקוריץ כידוע יש סגולות רפואיות רבות, ואחת מהן היא טיפול מאוד יעיל בסוכרת. הצמח מכיל חומרים שונים שעוזרים לגוף לאזן נכון יותר את רמות הסוכר וכך עוזרים בטיפול בסוכרת.

 

  • מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל שנמצא בחומרים שונים, אולם למעשה רוב האנשים לא צורכים את המגנזיום בכמות מספקת. חולי סוכרת שסובלים מבעיה במערכת הפקת האינסולין בגוף שלהם צריכים להקפיד עוד יותר על צריכת מינון קבוע של מגנזיום כדי לא להגיע למצב שהמינרל הזה חסר בגוף שלהם.

 

  • ויטמינים

ויטמינים זה שם כולל לסוגים רבים של חומרים שחיוניים לתפקוד התקין של הגוף שלנו. חולי סוכרת שהתפריט שלהם גם ככה חסר בשל מאכלים שונים שאותם הם לא יכולים לצרוך צריכים במיוחד להקפיד על לקיחה של ויטמינים שונים. מחסור בוויטמינים הוא בעיה נפוצה אצל חולי סוכרת וברשימת תוספי התזונה שלהם הם חייבים להכליל את הוויטמינים.

 

  • אומגה 3

אומגה 3 היא אחד מתוספי התזונה הידועים ביותר בשל העובדה המעניינת שהיא אמנם חיונית לתפקוד של הגוף שלנו אולם הגוף לא מסוגל לייצר אותה בכוחות עצמו ולכן חייבים לצרוך אותה ממקור חיצוני. האומגה נמצאת בעיקר בדגים אולם ניתן לצרוך אותה באמצעות כמוסות או על ידי סירופ. לחולי סוכרת האומגה כמובן מועילה, וקיים קשר בין סוכרת לבין מחסור באומגה 3.

 

קניית תוספים

את תוספי התזונה יש לקנות רק במקומות מורשים ולוודא שהתוסף שאתם קונים הוא תוסף בייצור של יצרן מאושר. התוספים נועדו להגן על הבריאות שלכם ואל תגיעו למצב שבו אתם לוקחים תוספים שמקור הייצור שלהם לא ידוע לכם.

 

התייעצות עם רופא

בניגוד לבעיות אחרות שאינן נמצאות בהכרח בתחום הטיפול של הרפואה הקונבנציונלית, כאשר מדברים על סוכרת חשוב לדעת שמדובר על נושא רפואי מובהק. לפני לקיחה של תוספים שונים כל חולה סוכרת צריך להתייעץ עם הרופא שמלווה אותו כדי לוודא שהתוספים השונים לא מסכנים את הבריאות שלו. הרופא כמובן יוכל להמליץ לכם על תוספים כך שתקבלו מהם את מירב התועלת.

 

לסיכום

תוספי תזונה נועדו לעזור לנו לקבל חומרים שונים שחיוניים לתפקוד של הגוף שלנו אולם אנחנו לא מצליחים לקבל אותם באמצעות התזונה הרגילה שלנו. חולי סוכרת עלולים לסבול מחיסרון משמעותי יותר בחומרים הללו בשל התפריט שלהם. לאור זאת הבאנו לכם מספר תוספי תזונה שאותם מומלץ לחולי סוכרת לצרוך, כמובן רק לאחר התייעצות עם רופא שמומחה בתחום.

תוספים

 

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום