כיסוי ביטוחי למצבים רפואיים קיימים בחו"ל

תוכן עניינים

לכולנו מגיע לצאת ולטייל בעולם, ליהנות מחופשה מהנה ומרגיעה ולבלות עם המשפחה והחברים שלנו ביעדים יפים, גם אם אנו סובלים ממחלה כרונית או מצב רפואי שמצריך אקסטרה התכוננות מראש לקראת הטיול. חשוב מאוד להבין את סדר גודל הכיסוי הביטוחי כשאתם רוכשים ביטוח נסיעות, ולבצע הרחבות רלוונטיות למצבים רפואיים קיימים. במאמר זה נספר לכם מה שצריך לדעת על כיסוי ביטוחי למצב רפואי קיים.

 

טסים לחו״ל עם ראש שקט

טיסות לחו״ל הן מאורע מרגש, אליו אנו מצפים בכליון עיניים, מתכננים את הכל סביבו, מודיעים מראש בעבודה, רוכשים כרטיסי טיסה לפי העונה האופטימלית של היעד, ומתעסקים בתכנון מסלולים ואטרקציות לכל זמן השהייה. דבר חשוב מאוד שיש להכניס לתכנון שלכם הוא רכישת פוליסת ביטוח נסיעות – וספציפית יותר, ביטוחי נסיעות למצב רפואי קיים במידה ואתם נכנסים בקריטריונים של כיסוי זה. נסיעה עם פוליסה מתאימה למצב שלכם תקנה לכם ראש שקט.

 

מה כולל בדרך כלל כיסוי ביטוחי למצבים רפואיים קיימים?

כאמור, רכישת כיסוי ביטוחי למצב רפואי קיים היא שלב חשוב מאוד בהתארגנות לטיול שלכם, במידה ואתם נכנסים תחת הקטגוריה הרלוונטית ועומדים בפרמטרים של חברת הביטוח. מה בדרך כלל פוליסה כזו תכלול?

 

מחלות כרוניות

כיסוי מורחב למחלות כרוניות לאלו  שמתמודדים עם מחלות כרוניות, אשר משפיעות על אורח חייהם ודורשות מעקב רפואי בארץ המוצא או טיפול תרופתי קבוע. הכיסוי בעצם מתייחס למצב בו חס וחלילה ישנה הרעה פתאומית במצב הרפואי של הלקוח בעודו שוהה בחו״ל.

 

ניתוחים בתקופה האחרונה

לקוחות שעברו טיפולים רפואיים כמו ניתוחים בתקופה שלפני הטיסה, צריכים לוודא כי הם מכוסים ומבטוחים עבור הרחבה זו. חברת הביטוח בדרך כלל תבקש מכם למלא שלאון רפואי סטנדרטי המקיף את מצבכם הרפואי בחודשים האחרונים שלפני הטיסה, ובמידת הצורך תבקש לראות מסמכים רפואיים כמו דוח רפואי או סיכום אישפוז. בקשה זו רלוונטית עבור מי שיצטרך הרחבה על הביטוח הבסיסי שתכסה מצבים רפואיים יותר חמורים.

 

טיפולי חירום בגין המחלה

כאמור, אלו הסובלים ממחלו כרוניות יכולים להיות מבוטחים בהתאם לפוליסה של חברת הביטוח לאחר שענו על שאלון רפואי וסיפקו את הטפסים הנדרשים. בהתאם לפוליסה שרכשו, לקוחות יכולים להיות זכאים להחזר כספי חלקי או מלא על טיפולי חירום בגין המחלה כרונית עליה דיווח בשלב השאלון. כמו כן, תוכלו להיות זכאים לפינוי לחדר מיון, אישפוז, ואף הטסת קרוב משפחה אליכם בכדי שלא תעברו את הפרוצדורות הרפואיות לבד. ישנן הרחבות לכיסוי ביטוחי למצב רפואי קיים אשר כוללות גם ביטוח כבודה במידה ואתם נוסעים עם כיסא גלגלים או כל ציוד עזר רפואי אחר. כמובן שכל פוליסה מציעה אפשרויות אחרות וחשוב למלא את כל השאלונים במדויק.

 

לסיכום

לפני כל נסיעה לחו״ל או טיול ברחבי העולם, וודאו כי רכשתם פוליסה המכסה אתכם בכל המובנים הקשורים למחלה כרונית או מצב רפואי קיים שסבלתם ממנו לפני הנסיעה. חשוב לבחור פוליסה רחבה שכוללת כמה שיותר טיפולים והחזרים כספיים על המצב הרפואי הספציפי שלכם, כדי לנסוע בראש שקט וליהנות.

מצבים רפואיים קיימים בחו"ל ביטוח

מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום