העיצובים הכי טרנדיים מהשנה האחרונה

תוכן עניינים

יוסי שאול, מעצב פנים מציג לכם כעת את העיצובים הטרנדיים ביותר מהשנה האחרונה, כך שגם אתם תוכלו ליישם אותם אצלכם בבית.

עיצוב הבית – אין ספור של אפשרויות

בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה משמעותית ברצון של ישראלים רבים לעצב את הבית שלהם מחדש, וזאת כתוצאה מהבנה כי הבית, אשר מהווה את המצבר והלב של כל אחד, משקף את הטעם האישי אך גם משלב אלמנטים עיצובים אשר יכולים להוסיף בצורה משמעותית, ובכך לספק לנו חלל איכותי ומזמין גם בשנים הבאות. על כן, חשוב לזכור כי על מנת לעצב את הבית מחדש או בעת שיפוץ הבית חשוב מאוד להיעזר באיש מקצוע, ובייחוד במעצב פנים, וזאת לאור העובדה כי למעצבי פנים יש את הכלים הנדרשים בכדי להגשים את החלום שלכם לכדי מציאות. יוסי שאול, מעצב פנים מציג לכם את העיצובים הכי טרנדיים מהשנה החולפת, כך שגם אתם תוכלו ליישם אותם בבית שלכם:

בית שתי קומות

  • עיצוב כפרי – העיצוב הכפרי ללא ספק מהווה את הטרנד הבולט ביותר כיום בעיצוב בתים בישראל, כמו גם בעולם, וזאת לאור העובדה כי מדובר בעיצוב אשר הוא אלגנטי מצד אחד, אולם מהצד השני הוא גם מכניס הרבה מאוד חמימות ואינטימיות. במידה ואתם רוצים לעצב את הבית בסגנון הזה, זכרו כי הטרנד מתאים לכולם, משום שכיום ניתן לבצע התאמה של העיצוב הכפרי לכל חלל בבית, בין אם מדובר במטבח או בחדר, כך שהתוצאה אשר מתקבלת היא בהחלט איכותית וקלאסית.
  • עיצוב מודרני – העיצוב המודרני הוא עיצוב קלאסי ועל זמני אשר עבר לא מעט שינויים בשנים האחרונות, זאת לאור עירוב של חומרים "קרים" ו"חמים" ביחד. מדובר בעיצוב אשר גם הוא פופולרי מאוד בשנה האחרונה, זאת לאור העובדה כי כיום ניתן לרכוש פריטי נוי כמו גם רהיטים אשר מעוצבים בצורה מודרנית, ומאופיינים בקווים נקיים וברורים. יחד עם זאת, בעיצוב מודרני נשתמש גם לא מעט בצבע, בכדי להעניק עומק לכל חלל בבית, ולכן ניתן לראות בלא מעט בתים לדוגמא בחלל האמבטיה אריחים שחורים בשילוב של אמבטיה לבנה, כך שהשילוב צבעים אשר מתקבל הוא מודרני אך בו בעת גם פרוע מעט.
  • פרינטים – עיצוב באמצעות פרינטים מאפשר להכניס קצת הומור לחלל, ולכן מדובר בטרנד בולט מאוד בשנה האחרונה אשר משלב פרינט כדוגמת זברה, נמר וכו'. אולם, חשוב לזכור כי במידה ואתם רוצים להשתמש בפרינט חשוב לבדוק כי הוא לא "משתלט" על העיצוב הכללי של הבית, אלא להשתמש בו רק בחללים ספציפיים ומבלי לפגום בקונספט עצמו. לכן, מומלץ להשתמש בפרינט באמצעות אביזרי נוי כדוגמת כריות, כלי הגשה או תמונות אשר ניתן לתלות על הקירות החשופים והערומים בבית. לקבלת מידע ופרטים נוספים – http://ys-design.co.il.
מידע נוסף
ראייה ממוחשבת בתעשיית הרכב

בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים מודפסים עם מצלמה חכמה תלת ממדית חוסכת זמן ומגבירה את הפרודוקטיביות. בדיקת איכות אופטית של פינים בלוח מעגלים

גן לאירוע השקה

פלה בידכם הזכות לארגן את אירוע ההשקה הבא שלכם? מעולה, שכן המחמאות בהמשך תזרומנה רק אליכם. ארגון של אירועים כולל ואפשר להגיד שמתחיל בבחירת מקום